U sklopu 17. FAKI-ja održava se rezidencija kazališne grupe Open_s-Ystem iz Berlina, koja priprema predstavu ‘La Marche de l’Empererur’ koja će biti praizvedena na zatvaranju Fakija, 20.12.2014. Autori se bave kolektivnim samoupitnikom u vezi koncepta i političke filozofije turizma. Zanima ih veza između turizma i slobode zapadnog tipa, koja se manifestira putovanjem i njegovom promocijom. Ovaj će projekt stoga pokušati otvoriti umjetnički dijalog između autora i njihovih suradnika sa žiteljima Zagreba o tome kako je to živjeti 25 godina poslije, u post-socijalističkom svijetu?
6. prosinca u 15h u Žonglerskoj dvorani u Medici, Pierottijeva 11, redatelj Stavros Yagulis i dramaturg Michael Beron održat će otvorenu audiciju na kojoj traže 8-12 izvođača, bez dobne granice, s dobrim pokretom i pjevačkim vještinama, a sviranje instrumenta je plus!
Na audiciju dođite udobno odjeveni, razgibani te motivirani za istraživanje i improvizaciju. Govorni jezik je engleski.
O predstavi ‘CARSKI MARŠ’:
Godina je 2025. Sjeverni pol se zbog dramatične klimatske promjene potpuno otopio. Gospodin Pink Quin je posljednji preživjeli car pingvin s Antarktika, čudom spašen, kad su ga japanski kitolovci uhvatili u mrežu. Na obalama Fukushime radioaktivno je mutirao te poprimio izgled drugih ljudskih mutanata u društvu punom mutanata. Radi u putničkoj agenciji i mrzi svoj posao. Sljedeća postaja: Zagreb. Stiže grupa turista iz istočne Njemačke. Njihov vodič je gospodin Pink. On nema nikakvu predstavu o gradu, o zapravo niti jednom gradu. Ništa ga ne zanima. Međutim sve se mijenja kad jedan turist spomene posljednju koloniju pingvina koja živi na otoku Fernandina, u Ekvadoru. Dok kod gospodina Pinka počinje rasti snažna želja za životom, u kojoj zamišlja čašu mojita u svojoj ruci te vidi sebe kako živi poput pravog Cara među svojom vrstom, turisti počinju postavljati pitanja. Njima su bili obećani rasvjetali krajolici, prvo od političara, a potom i iz visoko-sjajećih magazina. Što će se dogoditi kad se snovi o bijegu i kolektivne fantazije o boljem, toplijem mjestu suoče s krutom stvarnošću 21. stoljeća?
O autorima:
Michael Beron (1983), pisac, autor i dramaturg, masterirao je kazališne studije te završio filozofiju i španjolski pri Freie Universität Berlin. Radio je kao dramaturg u Theaterdiscounter Berlin. Dio je uredničkog tima radikalnih, lijevih novina arranca! te jedan od osnivača internet žurnala kitty & karl, koji nastoji ostvariti sjedinjenje prizemljenog marksizma s raspršenom energijom postmodernizma.
Stavros Yagulis (1972), glumac, redatelj, pjevač, skladatelj i tekstopisac. Završio studij glume u Ateni. Glumio u nekoliko nagrađenih kratkih i dugometražnih filmova. Studirao klasično i bizantinsko sviranje. Održao brojne koncerte i radio kao trener za glas. Poučava vlastitu glumačku metodu na radionicama u Grčkoj i Berlinu.
Maryivonne Riedelsheimer (1986) je diplomirala na FU Berlin kazališne studije te društvenu i kulturnu antropologiju. Radila je kao dramska savjetnica, redateljica i video umjetnica u Njemačkoj i međunarodno. Bila je umjetnička asistentica na videu u pet produkcija Franka Castorfa. Osnivačica je i dramska savjetnica njemačko-meksičke kazališne grupe Teatro Prieto s kojom je gostovala u Meksiku, Kolumbiji, Francuskoj i Njemačkoj. Dobitnica je nekoliko nagrada. Režirala je eksperimentalni dokumentarni film o okupiranom teatru EMBROS u Ateni, kao i druge političke performanse.
Festival Alternativnog kazališnog izričaja organizira Autonomni kulturni centar Attack. Festival su financijski podržali Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, zaklada Kultura nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.